niedziela, 10 sierpnia 2014

Migawki ostatniego tygodnia :)

Przebiegłam 2,5 km!  :)  Z trzema fragmentami marszu ale widzę,ze powoli jest coraz lepiej. Jestem z siebie dumna ;)

Poprzedni weekend spędziłam w wyjątkowym towarzystwie bliskich mi kobiet. Raz lub dwa razy do roku udaje się nam zjechać z rożnych zakątków Polski i spotkać i naładować pozytywną energią. Jako, że wśród dziewczyny znajduje się nie jedna artystka to tym razem czekała na nas niespodzianka  w postaci zindywidualizowanych odznak . W moim przypadku dziewczyny doceniły moją skromne sukcesy i zostałam Miss odchudzania :D  Więcej takich cudeniek stworzonych przez przezdolną Anię TUTAJ



Powrót do rzeczywistości był jak zwykle trudny ;) ale okoliczności postanowiły mi pomóc i ostanie dni spędzam na załatwianiu spraw związanych z niespodziewanym remontem dachu. Kciuki za pozytywne załatwienie sprawy bardzo się przydadzą ;)

A na osłodę upalnych dni polecam lody. Skład: truskawki, ananas. Można chłodzić się bez wyrzutów sumienia ;)


1 komentarz:

  1. Dziekuję za reklamę :*
    I jak to się mówi - byle do następnego spotkania ;) Ciekawe jakie wyróżnienie tym razem dla ciebie przypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń